Моніторинг особистих досягнень вихованців закладу дошкільної освіти
Моніторинг якості освіти у закладі дошкільної освіти проводиться відповідно до:
Указу Президента України від 30.09.2010 № 926 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні»
Наказу МОН України від 16.01.2020 №54 "Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти"
Двічі на рік у закладі дошкільної освіти проводиться робота щодо визначення рівня розвитку компетенцій дітей відповідно до освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти.
2023/2024 навчальний рік
Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій дітей молодшого дошкільного віку відповідно до освітніх напрямів БКДО і програми «Дитина» групи № 4,8 (4-й рік життя)
Освітні напрями
Особистість дитини
Дити-на в соціу мі
Дитина в природ ному довкіллі
Дитина в світі мистецтва
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнава льному просторі
Мов- лення дити ни
Зага льний показник
Термін оціню- вання
I піврічя
42%
52%
46%
48%
51%
44%
48%
47%
II півріччя
53%
64%
59%
59%
70%
61%
72%
71%
Динаміка
+11%
+12%
+13%
+11%
+18%
+17%
+24%
+19%
Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій дітей середнього дошкільного віку відповідно до освітніх напрямів БКДО і програми «Дитина» групи № 3,6,9 (5-й рік життя)
Освітні напрями
Особистість дитини
Дити-на в соціу мі
Дитина в природ ному довкіллі
Дитина в світі мистецтва
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнава льному просторі
Мов- лення дити ни
Зага льний показник
Термін оціню- вання
I піврічя
64%
65%
68%
60%
68%
68%
65%
65%
II півріччя
75%
79%
81%
69%
82%
78%
79%
77%
Динаміка
+11%
+14%
+13%
+9%
+14%
+10%
+14%
+12%
Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій дітей старшого дошкільного віку відповідно до освітніх напрямів БКДО і програми «Дитина» групи № 5, 10, 11,12 (6-й рік життя)